سلامت زیتون های بزرگترین تولید کننده زیتون ایران تایید شد

این خبر را در چند خبرگزاری دیدم .برای خود من که سلامت محصول ایرانی تایید شد با عث خوشحالی است هرچند در ابتدا هم خبر کذب سمی بودن زیتون شهرستان طارم برای من بیشتر از یکخبر علمی و سلامت "یک خبر اقتصادی "بود چرا که از مت خبر مشخص بود که دست های پشت پرده ای برای بخ خطر انداختن سلامت زیتون ایرانی بود تا خود بتوانند به واردات مشغول باشند.
در هر حال خوشحالم . این هم متن خبر:

زيتونهاي نگهداري شده در بشكه هاي آبي رنگ سمي نيستند
جانشين رئيس شوراي سلامت و امنيت غذايي استان زنجان گفت: بشكه هاي حاوي زيتون بخاطر اطمينان از نبودن فلزات سنگين پنج مورد آزمايش شده است كه اين زيتونها در آزمايشگاه هاي وزارت بهداشت و درمان پزشكي قانوني و در آزمايشگاه هاي نيمه خصوصي نیز مورد آزمايش قرار گرفته و به لحاظ استاندارد هيچ گونه مشكلي نداشتند.
سياح ضمن بیان این مطلب به باشگاه خبرنگاران گفت:‌ با توجه به اينكه احتمال داده مي شد بشكه هاي نگهداري زيتون آلوده به مواد شيميايي باشند بلافاصله تيم كارشناسي تشكيل و موضوع در سريعترين زمان ممكن بررسي شد.
وي برلزوم رعايت بهداشتي و حفظ سلامت شهروندان تاكيد و خاطرنشان كرد:‌اينگونه مواد غذايي بايد در ظروف مخصوص و يا يكبار مصرف نگهداري مي شود.

0 دیدگاه:

ارسال یک نظر

» ابتدامتن و پیام مورد نظر خود را نویسید.

» سپس در قسمت نظر به عنوان "نام و آدرس اینترنتی را انتخاب کنید.

» نام و آدرس سایت خود را(در صورت وجود)بنویسید.

»گزینه ارسال نظر را فشار دهید.در صورت ارسال موفق نظر شما در کادر زرد رنگ پیام"نظر شما پس از تأیید قابل رؤیت خواهد بود."ظاره خواهد شد.

»لطفافینگلیش ننویسید.

» فارسی بنویسید و برای نمایش درست آدرس وبلاگ‌تان، "//:http" را فراموش نکنید.

» نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز -حالا به هر کسی که می‌خواهد باشد- حذف خواهند شد.

با پشتیبانی Blogger.