اطلاعاتي از كارخانه ايستك

ايستك من!!!!
ایستک نوشیدنی ای که دوستش دارم!


راستش از آنجایی که در این گرمایی که کشنده است چیزی مانند نوشیدنی سرد انسان را از نوشیدن راضی نمی کند البته اگر این نوشیدنی سرد اگر ایستک باشد از فرت لذت آدمی (البته خودم را عرض می کنم)تا مرز دیوانگی هم می برد،به ذهم زد به رسم قدر دانی از زحمات همکاران عزیز شاغل در این کارخانه (البته به اندازه ای کوچک که می شود اندازه خودم)تشکری به زبان معرفی داشته باشم.

یک بار دیگر می گویم که چیزی جز ایستک در گرمای تابستان من را راضی نمی کند.

ایستک محصول شرکت تولیدی صنعتی آرپا نوش است.این کارخانه تا جایی که اطلاع دارم بزرگترین خط تولید ماءالشعیر و پیشرفته ترین دستگاههای مانیکی (آلمانkrones) را در شهرک صنعتی رشت داراست که تولید 35000 بطری در هر ساعت (!!!!)با 10 طعم مختلف را هم دارد.(آخه نمی خوام تبلیغ کنم در ضمن اگر هم نگم عالییی دلم رضا نمیشه ).

ایستک به عنوان اولین محول از گروه آرپانوش است که (گویا )کلا از مواد اولیه وارداتی از مرکز اصلی تولید جو و مالت اروپا استفاده می کند. گاز co2 یکی از مهمترین اجزائ نوشیدنی های گزدار است در باره ایستک باید بگویم که گاز این محصول در داخل شرکت آرپانوش با خلوص بسیار بالا حدودا 99.98% تولید می شود.عصاره ای اروپایی و آبی تصفیه شده با امکاتات پیشرفته .(من نمی دونم دیگه چی از یک مائالشعیر می خواهیم؟)

راستی تا یادم نرفته بگم که از بهار 1383 کارخود را آغاز کرده اند.

این ها سرجمع همه چیز هایی است که از ایستک می دانستم.

**مشترک خوراک زیتون ایرانی 2 (مهندسی صنایع غذایی) شوید** استفاده از مطالب زيتون ايراني 2 فقط با ذكر صلوات مجاز مي باشد

6 دیدگاه:

ارسال یک نظر

» ابتدامتن و پیام مورد نظر خود را نویسید.

» سپس در قسمت نظر به عنوان "نام و آدرس اینترنتی را انتخاب کنید.

» نام و آدرس سایت خود را(در صورت وجود)بنویسید.

»گزینه ارسال نظر را فشار دهید.در صورت ارسال موفق نظر شما در کادر زرد رنگ پیام"نظر شما پس از تأیید قابل رؤیت خواهد بود."ظاره خواهد شد.

»لطفافینگلیش ننویسید.

» فارسی بنویسید و برای نمایش درست آدرس وبلاگ‌تان، "//:http" را فراموش نکنید.

» نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز -حالا به هر کسی که می‌خواهد باشد- حذف خواهند شد.

با پشتیبانی Blogger.