تغییرات در سایت های خبری صنایع غذایی

اتفاق جدیدی در یکی از سایت های خبری مطرح در زمینه صنایع غذایی در حال رخ دادن است .گوشه های از این اتفاق را در چهره جدید سایت ایران فود نیوز سابق می تواتن دید .البته من این اتفاق نیک را به فال نیک هم می گیرم .چرا که اعتقاد دارم مجاری اطلاع رسانی این صنعت باید به روز و زیبا باشد.(که بسته بندی در صنعت غذا یک اصل اساسی است)امیدوارم این اتفاق برای تمامی سایت هایی که در زمینه صنایع غذای فعالیت می کنند نیز دیده شود.در ززیمینه سایت ایران فود نیوز که قرار است بنا بر اعلام مسئولین این سایت از این پس ایفنا خطاب شود امده است:
نمایشگاهی که نسبت به سالیان قبل بسیار گسترده تر و شاهد شرکتهای نو پا و جدید در عرصه صنعت غذا بودیم . در این میان تشکر وی‍‍‍‍ژه از همه متخصصان ، مدیران و حتی دانشجویان و فارغ التحصیلان عزیز داریم که با حضور در غرفه های انجمن صنایع غذایی ایران و مجمع تشکلهای صنایع غذایی ، با لطف خودشان وظیفه اطلاع رسانی سایت ایرانفود نیوز را سنگین تر کردند ، این گونه تمجید و تشکرها باعث می شود که اعضای هیئت تحریریه سایت تشویق شوند و با انرژی دوچندان به خدمت خود به همه متخصصان صنعت غذا ادامه دهند . این خبرگزاری آماده دریافت پیشنهادات سازنده و پیامهای همه شما خوبان را در قسمت ارتباط با ما دارد . به همین جهت همانگونه که نوید آن را داده بودیم ، طراحی جدید سایت با نظر شما بازدید کنندگان در حال صورت گرفتن است و برای اینکه شما عزیزان اخبار تشکل های صنایع غذایی را در جریان باشید ، فعلا با طراحی موجود در خدمت بازدید کنندگان هستیم ، اخبار ایفنا را از این پس می توانید در سایت www.ifna.biz  نیز ملاحظه بفرمایید .
این هم نمایی از صفحه اصلی سایت:

چهره جدید سایت ایفنا


**مشترک خوراک زیتون ایرانی 2 (مهندسی صنایع غذایی) شوید**

0 دیدگاه:

ارسال یک نظر

» ابتدامتن و پیام مورد نظر خود را نویسید.

» سپس در قسمت نظر به عنوان "نام و آدرس اینترنتی را انتخاب کنید.

» نام و آدرس سایت خود را(در صورت وجود)بنویسید.

»گزینه ارسال نظر را فشار دهید.در صورت ارسال موفق نظر شما در کادر زرد رنگ پیام"نظر شما پس از تأیید قابل رؤیت خواهد بود."ظاره خواهد شد.

»لطفافینگلیش ننویسید.

» فارسی بنویسید و برای نمایش درست آدرس وبلاگ‌تان، "//:http" را فراموش نکنید.

» نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز -حالا به هر کسی که می‌خواهد باشد- حذف خواهند شد.

با پشتیبانی Blogger.