دغدغه های امروزی

این روز های دچار وقایع و اتفاقاتی  شده ایم که ذهن من را مانند بسیاری از مسلمانان به خود مشغول کرده است.ابتدا مسئله پاکستان ، انصافا وقتی اوضاع این ملت رنج دیده که دوباره رنج دیدند را می بینم نگران برادرران دینی خود می شوم.خصوصا اینکه مقام معظم رهبری مسئله پاکستان را مسئله اصلی جهان اسلام می نامند.باید کاری کرد .











دغدغه مهمتر ، اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم که از چند روز پیش توسط سرپرست یکی از کلیساهاي ایالت فلوریدا مطرح شد، است.
آنچنان ناراحتم که حد ندارد.این به قول آقا: اهانت جنون آمیز و نفرت انگیز و مشمئز كننده،نمی دانم بر اساس چه طرح و برنامه ایست و چه اهدافی درپس آن پنهان است،نمی دانم اما میدانم دل بسیاری از مسلمانان و البته آزادگان جهان را به دردر آورده است چرا که بازتاب آن را  در سطح جهان و بویژه در حوزه کشور های اسلامی این روزها شاهدیم البته با ید یک تشکر جانانه از پیروان ادیان مختلف داخلی بکنم که در اولین فرصت این اقدام نفرت انگیز را محکوم کردند.دیشب مقام معظم رهبری هم پیامی در این باره خطاب به ملت ایران و امت بزرگ اسلام صادر کردند،که خواندنش را به همه توصیه می کنم.در متن پیام چند نکته اساسی بود که آنها را عینا اینجا می آورم:

قال الله العزیز الحكیم: انا نحن نزلنا الذكر و انا له لحافظون 
-          اهانت جنون آمیز و نفرت انگیز و مشمئز كننده به قرآن مجید در كشور آمریكا كه در سایه امنیت پلیسی آن كشور اتفاق افتاد حادثه ی تلخ و بزرگی است كه نمی توان آن را تنها در حد یك حركت ابلهانه از سوی چند عنصر بی ارزش و مزدور به حساب آورد. این یك اقدام محاسبه شده از سوی مراكزی است كه از سال ها پیش به این طرف، سیاست اسلام هراسی و اسلام ستیزی را در دستور كار خود قرار داده و با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی و عملیاتی، به مبارزه با اسلام و قرآن پرداخته اند. 
-          اولاً: این حادثه و حوادث پیش از ان به روشنی نشان می دهد كه آنچه امروز آماج حمله ی نظام استكبار جهانی است اصل اسلام عزیز و قرآن مجید است؛
-          ثانیاً:... حادثه ی اهانت به قرآن و پیامبر عظیم الشان صلی اله علیه و آله، با همه ی تلخی، در دل خود حامل بشارتی بزرگ است. خورشید پرفروغ قرآن روز به روز بلندتر و درخشنده تر خواهد شد. 
-          ثالثاً: همه باید بدانیم كه حادثه ی اخیر ربطی به كلیسا و مسیحیت ندارد و حركات عروسكی چند كشیش ابله و مزدور را نباید به پای مسیحیان و مردان دینی آنان نوشت.
-          رابعاً: طرف مطالبه ی همه ی مسلمانان امروز دولت آمریكا و سیاستمداران آنند. آنها اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند باید عوامل اصلی این جنایت بزرگ و بازیگران میدانی آن را كه دل یك و نیم میلیارد مسلمان را به درد آورده اند، به گونه ئی شایسته به مجازات برسانند. 








و اینکه براداران ما در کشمیر برای دفاع از قرآن توسط پلیس شهید شدند

این چند نکته نظرم بسیار مهم تر از صنعت غا و هر چیز دیگری بود ،گر چه متن زیبایی نشد ،اما چیزی که برای من دغدغه بود آوردم تا شاید کمی دلم خاطر آرامی پیدا کند.
ببینید :
1
**مشترک خوراک زیتون ایرانی 2 (مهندسی صنایع غذایی) شوید**
استفاده از مطالب زيتون ايراني 2 فقط با ذكر صلوات مجاز مي باشد

2 دیدگاه:

  • با سلام و تشکر
    واقعن جای تاسف دارد
    انسانی خود را کشیش بنامد و این گونه رفتار کند.
    از طرفی سیل پاکستان که دولت و مسئولین ناتوانی داردونتوانستند پیش بینی کنند یا بعد از حادثه کمک لازم و کافی کنند.
    و از آن طرف پلیسی که باید حافظ جان مردم باشد مردم بیگناه کشمیر را به شهادت رسانده.
    با امید دنیایی پر از صلح و ثبات

    ۶/۲۵/۱۳۸۹ ۲:۱۴ بعدازظهر

  • سلام و تشکر.
    به امید آن روز

    ۷/۰۱/۱۳۸۹ ۱۲:۴۲ بعدازظهر

ارسال یک نظر

» ابتدامتن و پیام مورد نظر خود را نویسید.

» سپس در قسمت نظر به عنوان "نام و آدرس اینترنتی را انتخاب کنید.

» نام و آدرس سایت خود را(در صورت وجود)بنویسید.

»گزینه ارسال نظر را فشار دهید.در صورت ارسال موفق نظر شما در کادر زرد رنگ پیام"نظر شما پس از تأیید قابل رؤیت خواهد بود."ظاره خواهد شد.

»لطفافینگلیش ننویسید.

» فارسی بنویسید و برای نمایش درست آدرس وبلاگ‌تان، "//:http" را فراموش نکنید.

» نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز -حالا به هر کسی که می‌خواهد باشد- حذف خواهند شد.

با پشتیبانی Blogger.