وبلاگ اندیشه روشن

 امروز به وبلاگ دوستان خودم سری زدم که چیزی را دیدم که اصلا انتظار آن را نداشتم.کسانی که روزگاری نقش افسران جنگ نرم را بازی می کردند،سخن از دل و اعتقاداتشان می راندند،با تمام قد از اعتقاداتشان دفاع می کرند،دیگر نیستند،یا بهتر است به قول خودشان بگویم که گفتند:"اما اكنون می‌رویم".
منظورم وبلاگ وزین اندیشه روشن است .
"آمدیم تا عمار باشیم در حد فهم خودمان ،اما اكنون می‌رویم ... می‌رویم تا رفتن‌مان تفسیری باشد مكرر بر درافشانی‌های سید شهیدان اهل قلم كه در جمهوری اسلامی همه آزادند الا حزب‌اللهی‌ها ... آری سید ... همه آزادند ... حتی منافقینی كه عكس آقا و عطر بهشتی شهدا را بهانه كرده‌اند تا بوی تعفن فسق و فجورشان، مشام خوبان و پاكان را نیازارد، اما هیهات كه فساد در سیاره‌ای كه جز بر مدار ولایت و شهادت نمی‌چرخد، پنهان بماند و دوام بیاورد ..."
من که خیلی ناراحت شدم،نه اینکه رفتند که می دانم افسر جنگ نرم ،جنگ را رها نمی کند،ناراحت اینم که چه چیزی سبب این تغییر شده،یعنی ما و البته آنهایی گوش فلک را کر کرده اند که ما اینیم و جان فدای ایرانیم، بی ادبیشان به جایی رسیده که  منطق(که اگر داشته باشند!) را تحت الشعاع و بلکه تعطیل کنند .
من به سهم خودم خسته نباشد به دوستان می گویم که این راه سخت و شیرین را ادامه دادند و به قول خودشان گرچه در این سنگر نیستند ،اما در سنگری دیگر با نیرویی بیشتر فعال خواهند بود.

**مشترک خوراک زیتون ایرانی 2 (مهندسی صنایع غذایی) شوید**
استفاده از مطالب زيتون ايراني 2 فقط با ذكر صلوات مجاز مي باشد

0 دیدگاه:

ارسال یک نظر

» ابتدامتن و پیام مورد نظر خود را نویسید.

» سپس در قسمت نظر به عنوان "نام و آدرس اینترنتی را انتخاب کنید.

» نام و آدرس سایت خود را(در صورت وجود)بنویسید.

»گزینه ارسال نظر را فشار دهید.در صورت ارسال موفق نظر شما در کادر زرد رنگ پیام"نظر شما پس از تأیید قابل رؤیت خواهد بود."ظاره خواهد شد.

»لطفافینگلیش ننویسید.

» فارسی بنویسید و برای نمایش درست آدرس وبلاگ‌تان، "//:http" را فراموش نکنید.

» نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز -حالا به هر کسی که می‌خواهد باشد- حذف خواهند شد.

با پشتیبانی Blogger.