حذف لینک ها در زیتون ایرانی2

  1. خدمت دوستان ی که با ما تبادل لینک کرده بودم عرض می کنم اگر لینک شما در وبلاگ زیتون ایرانی وجود ندادرد لطفا در بخش دیدگاه های همین پست اعلام نمایید تا لینک های حذف شده شما در وبلاگ قرار گیرد.
  2. دوستانی هم که مایل به تبادل لینک هستند در بخش تبادل لینک با زیتون ایرانی 2 لینک خود را ثبت نماین
با تشکر

1 دیدگاه:

  • مرسی از حضورتون
    من لینک شمارو چند وقت پیش اضافه کردم
    امید وارم در آینده نیز از سایت من بازدید کنید
    الان به قسمت تبادل لینک هم خواهم رفت
    فقط بیزحمت هر وقت لینک مرا اضافه کردید یه خبر به من بدید

    ۴/۲۰/۱۳۸۹ ۹:۵۹ بعدازظهر

ارسال یک نظر

» ابتدامتن و پیام مورد نظر خود را نویسید.

» سپس در قسمت نظر به عنوان "نام و آدرس اینترنتی را انتخاب کنید.

» نام و آدرس سایت خود را(در صورت وجود)بنویسید.

»گزینه ارسال نظر را فشار دهید.در صورت ارسال موفق نظر شما در کادر زرد رنگ پیام"نظر شما پس از تأیید قابل رؤیت خواهد بود."ظاره خواهد شد.

»لطفافینگلیش ننویسید.

» فارسی بنویسید و برای نمایش درست آدرس وبلاگ‌تان، "//:http" را فراموش نکنید.

» نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز -حالا به هر کسی که می‌خواهد باشد- حذف خواهند شد.

با پشتیبانی Blogger.